На главную Учителям Школьникам Абитуриентам Студентам Родителям Форум Добавить материал Заказать работу Поиск документов
Реклама
Реклама
 Еще статьи из раздела "Профориентация"
 Ярмарок професій. Виховний захід 11 а класу.
 Програма курсу “Професійне самовизначення”, 10клас. Розробки уроків. Уроки по профориентации, 10 класс
 Как выбрать профессию?
 Описание профессий
 Программа "Професiйне самовизначення"
посмотреть все статьи раздела

 Автор документа: Класний керівник Кравець Л.І

Ярмарок професій.

Виховний захід 11 а класу .

Класний керівник

Кравець Л.І

 Мета:

-          ознайомити учнів із переліком галузей народного господарства, переліком професій які дають змогу займатися індивідуальною трудовою діяльністю, які мають попит на ринку праці;

-          порадити, як обрати професію до душі, як уникнути помилок розчарувань у виборі професій, як врахувати  дані гороскопа при виборі професії;

-          виховувати зосередженість, щоб не розгубитися в різноманітності професій.

Оформлення: Вивіска « Ярмарок професій»; малюнки учнів; роботи дівчат: вишивки, в’язані речі; скриньки з матеріалами профорієнтації; столи, за якими сидять учні; квіти: живі, штучні, ікебани; кавовий набір, солодощі; дівчата мами, вчителі накидають на плечі хустки; хлопці одягають солом’яні капелюхи. 

( Лунає тиха, спокійна мелодія).

Хід заходу.

  1 -й учень.

   Поки ти їв, і спав, і ріс

   Поки малий ще ти на зріст,

   Мабуть, вже тисячі людей

  Подбали про життя твоє.

  Аби ти добре ріс,

  Аби ти добре їв,

  Щоб ти спокійно спав

  І в різні  ігри грав.

  Ти став здоровий, молодець,

  Сміливим і умілим,

  А чим порадуєш людей,

 Яким хорошим ділом?

   Учитель.  І щоб вибрати те хороше діло, професію до душі, ми сьогодні прийшли на ярмарок професій. А як ви думаєте, чи можна прожити без професії?

   1 - й учень . Я вважаю, що  без професії людині прожити на можна, людині, яка поважає себе, бо в усі часи славилися хороші майстри своєї справи.

  2 - й учень.   Я теж думаю, що не можна, бо улюблена праця звеличує людину.    

  3 - й учень.   А на мою думку, без професії, без улюбленої справи, людина існує, а не живе.

   Учитель.     Якщо так, то поринаймо у світ ярмарку. По - перше, розглянемо перелік галузей народного господарства і кожен подумає, в якій галузі ви хотіли б працювати?  

  ( Учень роздає зі своєї скриньки перелік галузей народного господарства, і кожен учасник знайомиться зі списком).

  1 - й учень.   

    Учитель діткам - батько й мати

    У серці теплі почуття,

     Готовий їм завжди віддати

    Свойого  часточку життя.

    В очах дитячих іскри грають,

    Співучий прозвучав дзвінок.

    Їх вчитель в класі зустрічає

    І починає урок.

    Живе учительське слово

    У тиші човном попливло.

    І ожили ліси й діброви

    І  оновилося село.

    Бо слово вчителя, як мрія

    Любов у ньому і краса.

   Воно добро у серці сіє,

   Воно ж бо чисте, як роса.
  2 - й учень.

  Учителем можливо стати,

  Учителем - дітей научати

  Науки головної - жить.

 ( Учень дістає зі своєї скриньки перелік професій освітньої галузі, роздає для ознайомлення і розповідає про свій вибір).

  Учитель. Як учитель, я хочу, щоб мої вихованці не тільки добре засвоїли знання, а й могли  використати їх у житті, були хорошими людьми і фахівцями улюбленої справи.

  1 - й учень.

   Професій безліч є  цікавих,

   Але свою вгадати як  -

   Щоб добре діло й добра слава?

   І я собі міркую так:

  Потрібно лікувать хвороби,

  Водить у космос кораблі,

 Та я  із роду хліборобів

  І родовід мій - від землі.

  Степ перейти - життя прожити,

  То на такі прості слова,

  Життя утворене від жита,

  Бо хліб усьому голова.

  Раніш од сонечка вставати,

  Погладить   колос на ходу!

  Ні, я, мабуть, не в космонавти, -

 У хлібороби я піду.

( Учень зі  своєї скриньки  роздає перелік сільськогосподарських професій).    

  Учитель.  Обираючи професію, треба пам’ятати, що здійснити відповідальний крок вибору треба свідомо, враховуючи свої нахили та здібності, особистості та громадські інтереси.

  1 - й учень.  Погляд на професію як постійну, на все життя справу - хибний, бо не враховує, що людина має різносторонні здібності, які дають можливість накопичувати спеціальні знання та навички у різних сферах діяльності, кращим інженером буде той, хто пройшов школу майстерності робітника.

  2 - й учень.  Розподіл професій на погані й хороші,  цікаві, легкі й важкі - помилковий. Значення професії у житті людини залежить не від характеру роботи, а як до неї ставиться сама людина.

  3 - й учень.  Професію не слід обирати за компанію. Такий вибір тільки випадково буває вдалим.

  1 - й учень.   Інколи за зовнішньою привабливістю професії приховані її труднощі. Так, професію геолога інколи цінують за можливість мандрувати і споглядати світ. Але ж…

 2 - й учень.   Світ професій значно ширший. понад 40000, ніж коло навчальних предметів, тому ототожнення улюбленого предмету з професією не є надійним орієнтиром у виборі професії.

  3 - й учень.   Вибираючи професію, слід враховувати характер особи, стан її здоров’я, ознайомитися з гороскопом.  Адже характер людини залежить від дати народження. Гороскоп нам вказує не тільки на ті професії, які можна обирати, а застерігає від тих,  яких обирати не варто, бо це може призвести до погіршення здоров’я.

   ( Перший учень роздає зі своєї скриньки матеріали « Гороскоп і вибір професії», з якими учні знайомляться за столами. 2 - й учень роздає  перелік професій, які  дають можливість займатися індивідуальною трудовою діяльністю. 3 - й учень - список професій, які користуються сталим попитом у регіоні).

   1 - й учень.  

   Зростають будинки і храми

   За допомогою кранів крилатих.

  І все це створено руками

   Будівельників завзятих.

( Учень дістає зі своєї скриньки перелік професій будівничих спеціальностей. Розповідає ким він хоче стати в майбутньому).

  2 - й учень.

    Вони призвані  клятву давати

    В будні свята

   На варті здоров’я   стояти,

   Люди в білих халатах.

  Життя і здоров’я  наше

  В їхніх руках.

 ( Роздає список професій медичного спрямування).   

   Учитель.  Сьогодні на ярмарку ми зустрілися з мамою нашої учениці, яка працює у медичному ліцеї і може більше нам розповісти про професії, що можна здобути у цьому  закладі.

  (Розповідь мами).

  3 - й учень.  

   На заводі бути - моя мрія,

   Де чавун тече рікою, як зоря жевріє.

  Там я домни і мартени буду будувати,

  Мідь й вугілля в шахтах добувати.

( Учень роздає перелік професій машинобудування і металургії).

( Інші учні роздають списки  професій зв’язку та транспорту, перелік професій захисників  прав людини, та професій харчової та легкої промисловостей).

( Учениці, які мріють бути офіціантками, роздають кожному бажаючому каву, ставлять на столи солодощі).

   Учитель.   Ярмарки на Україні існують давно. Спочатку для  обміну речей, пізніше для торгівлі. Бо ярмарок - це торгове дійство. Нині на ярмарок  все частіше організовують виставки, на  яких  підписуються  контракти  купвлі - продажу. Проводяться зустрічі з цікавими людьми, концерти аматорських колективів, просто зустрічаються друзі за чашкою кави, щоб поспілкуватися, поділитися свої планами. В час ринкових відносин все більше розвивається мале підприємництво, тобто зайнятість людей індивідуальною трудовою діяльністю. на нашій виставці представлені роботи учнів, а також роботи професіоналів: вишивальниць , квітникарів, кравців.

( Учениця роздає перелік професій галузі культури. Розповідає про свою мрію стати хореографом. Виконує танець.) 

   Учитель. Як ми бачимо, деякі  учні вже визначилися з тим, ким хочуть стати у дорослому житті й уже зараз реалізовують свої мрії.

( Учень роздає список нових професій).

  Учитель.  Є професії, які говорять самі за себе, а є професії, про які ми нічого не знаємо, тому звернемося до словничка нових слів.

  • Майстер із виготовлення гобеленів - це майстер виготовлення  килимових виробів.
  • Кесонник - працівник, який веде роботи в закритому від зовнішнього повітря колодязі.
  • Такелажник - робітник, який обслуговує установки, в яких відбувається процес електролізу, тобто покриття  деталей іншими металами чи сплавами.
  • ( Відбувається ще одна зустріч із мамою учня. Вона звертає увагу дітей на те, що треба пробувати свої сили в різних галузях і тільки тоді можна буде визначитися, що краще і найбільше підходить. Мама виконує пісню Н.  Крутової  -  Шестак «Сину, сину, ангел мій».

       Учитель.  Вибір професії - це справа не одного дня. Сьогодні ми зробили початок, а вдалий вибір залежить від вас. Звичайно, всі галузі  й професії ми сьогодні не згадали. Як же уникнути помилок і розчарувань у виборі професії? Зважуючи на те, що почули, я впевнена, що виберете собі професію до душі й  не станете блудним сином. Бо лише трудом дорослішають душі, й лише на світі сущі ми.

     

     

     

    загрузка...
    Реклама

    Все материалы сайта Rambler's Top100

    Авторство размещенных материалов администрацией не проверяется.
    В случае, если вы являетесь автором какого-либо размещенного материала и вас не устраивают условия размещения,
    то обратитесь пожалуйста к авторам проекта для исправления.

    При копировании любых материалов с данного сайта, ссылка на сайт - обязательна. | Статьи партнёров

    Обратная связь

    Ваш IP:
    3.95.63.218 (3.95.63.218, 3.95.63.218)